Autor, autoritärer  Ein altes Kapitel Judnpritschn gab ich auf, schrieb aber ein neues letztes Jahr im September, das ich als letztes der Susa-Geschichten wähnte, und Ich bin jetzt selber auf seine Sprache neugierig. I bin da Autor. Wenn i wui, daß oana redt, dann soj er sein Scheißdreck rauslaßn. I bin a autoritärer Tip und fahr Auto, und sonst kennts mi am Osch lecka. I sog bloß, wos andre gsogt ham, und wos de wieda ghort ham und vergeßn ham, und daherrens ois, ois hoaßt als, alles hoaßt aber a ois, a hoaßt auch und hoaßt hoaßt heißt, hör Ingrid: alles hoaßt owa a ois, a hoaßt auch und owa aber, i mecht me amoi richte in da Sprach darenna, daß i iberhaupt nimma zum Tema kimm, und daherreden sie, die Leute, machen wir es so: Dialekt ist meine Sprache, und Ihr, Verehrte, Hochgepiepse ist mein Tema. Als ent-stüge ureigenstes Produkt Ihrer Brust und empfinden Befreiung durch Dreck Dreck Dreck, den andere zamm-gschleckt ham und andre andre andre drunt in da Vergangenheit, wo de Vegl stengan mit Eisnplattln statt Federn, und kimmt affa affa = herauf, ham se vom Bon oghom = vom Boden abgehoben, san glei do — da: als sei er weiß Gott eine weiße Crem-Torte, da Dreg — ck. Und die isolierte Schicht von Troja gibts nicht, und wer das hölzerne Pferd gefunden hat, ist ein Betrüger. Und ganz oben, wo die Kanzel, der Berg über Breitenbach, ausm Wald ins gelbe Hirn des Traums 2 Felsgipfel reckt, wetzt alle Sekunden ein Spatz den Schnabel und jedesmal is eine Ewigkeit verganga, Ewigkeiten wie Gras, wia Summagros, des koana gmaht hot, gelb, vafuizt = verfilzt, das ein Feuer in nullkommanix wegschleckt und nackte Erde nur von Schwarz noch gekleidet, wie ein Schoß, von dem man nur noch die Haare wegschleckt ...  - (acht)

Autor

Oberbegriffe
zurück 

.. im Thesaurus ...

weiter im Text 

Unterbegriffe

VB
Autorität


Synonyme